Theofil
Theofil is an action arcade game in which you'll guide a hooded hero wearing an ancient robe. Your weapon is a magical wooden staff that brave Theofil uses to destroy his enemies. His abilities will help you fight against dangerous enemies.
The action takes place somewhere in ancient Egypt, full of mysterious temples and caves, which are protected by deadly traps. Access to them is defended by powerful opponents who will not give up without a fight. Stone golems throwing boulders at you and goblins wanting to stab you with a spear. You'll find it all in Theofil!
Travel through the winding corridors of mysterious temples, bristling with traps appearing on each wall and find a hiding place with a powerful boss. Defeat him to get new items and grow in strength with Theofil! Will you manage to go through the dangerous journey and discover the secrets of the ancient world? Enter the mysterious world of Theofil and follow the path with him!