Thief Town
Up to 4 players control identical avatars (the “Thieves”) in a single-screen arena (the “Town”), also filled with other identical NPCs. Players must identify which NPCs are secretly other players and stab them for points, before being discovered and stabbed themselves!
Thief Town – The classic backstabbing adventure. Players disguise themselves and stab their buddies in the midst of sandstorms and killer tumbleweeds.
Spy Town – Players are given items to trick and trap enemy thieves. Smoke bombs, motion detectors, and teleportation devices... Be careful, they’re one-use only!
Drunk Town – One randomly selected player (the "Sheriff") must identify and shoot the other knifeless drunks before running out of bullets.