Thirsty Suitors
From Outerloop Games comes Thirsty Suitors - a game about culture, relationships, family pressures, and expressing oneself.
Can Jala handle her demanding parents, reconcile with her exes, and mend broken friendships in time for her sister’s wedding? Will she be ready for the impending visit of Nani, the family’s terrifying and judgmental matriarch?
Through the game’s story, Jala will confront her exes in cinematic, turn-based battle sequences.
Turn-based, over-the-top combat with upgrades, special abilities, and a unique mood system that lets you take advantage of vulnerabilities. Take the fight to skate punks, random suitors, and ultimately, your exes.
Skate, grind, and wall-run across Timber Hills with intricate movesets, combos, and challenges. Unravel the mysteries of Bearfoot Park while battling skate punks and their leader, Soundie the Bear.
Try to impress your mom and repair your relationship with action-packed cooking segments, while exploring a rich menu of delicious South Asian inspired dishes.