Thunder Paw
Thunder was out playing with his ball in the fields, when he suddenly heard a loud explosion near his house! He rushed home, worried about his parents, only to find no one was there. Just a single letter that said his parents had been kidnapped! It’s up to Thunder to rescue his parents!
Dominate your enemies with a trusty weapon by your side! Each defeated enemy will drop special gems that make your gun even more powerful!