Thunder Ray
Step into the ring and experience the adrenaline-pumping action of our retro arcade boxing game, but with a modern twist! Get ready to throw jabs, hooks, and uppercuts as you face off against a roster of colorful and eccentric opponents. The game features meticulously crafted HD animations, bringing each character to life with stunning detail and fluid movements.