Thunderflash
Inspired by nostalgic retro games you know and love, Thunderflash will drop you into the combat zone top-down, and the intensity will never let up. Play a solo mission or with a partner, and choose from bad boy commandos Rock or Stan, and go up against an army of mercenaries, military weapons and more!
The Kashmir is being occupied by a criminal organization known as Bloody Wolf, and your job is to make your country proud by taking them all down. Fight your way through waves of soldiers, explosives, vehicles and drones, and bosses, and collect more powerful weapons.