Tiny Dragon Story
You may be small, but you are a DRAGON. Use your fiery breath to scorch your enemies or blast through obstacles. Jump over traps or giant chasms to uncover the wizard's hidden vaults.
Experience the nostalgia of classic gameplay with this charming 1-bit adventure. The reflex-based challenges and simplistic graphics are perfect for players of all ages.