Tiny Gladiators
Tiny Gladiators swings you back and forth like a battleaxe: crush your rivals in 1-on-1 combat, then set out on your road to revenge, building up your magical arsenal as you seek your father’s killer. Now charge back into the fighting arena, armed with fearsome powers, to strike your rivals down!
The more fights you win, the more weapons you can afford, and the further you can venture into the fantastic world of Tiny Gladiators. Grow your powers and skills, and watch your Tiny Gladiators rise into legends!
Eventually your strength is going to give out, but you can take a whole lot of enemies with you first! (Their souls belong to you now…)
And all of them different. As the warriors you fight grow increasingly fierce, you’ll need all the powers you can get!
You say it’s too easy for you? That you cut through 195 levels and 22 bosses like wet toilet paper? Hardcore mode is for you. (Warning: do not attempt unless you are extremely hardcore!)