What’s “Tiny Lands” exactly?
Have you ever played the old puzzle games in which you had to find all the differences? Well…Tiny Lands extract the basic concept but it goes out of the traditional method of finding differences.
You play in a 3D environment, which means you will be able to interact with the scene view to find all differences.
Dynamic objects, there are things like fire, rain, thunder, snow, the wind that are adding a charming feeling where you are playing.
No time, you don’t have to worry about how much time you spend in a level you can just set your favorite lo-fi music and play this game at your own pace.
No lives, anyone can make mistakes, isn’t it? So why punish people for that, this is a game to grab a cup of coffee on a rainy day and just chill out.