Toasted!
Simple stick controls are used to maneuver your vehicle, and two buttons to either jump over your opponents or smash them into the air! The controls are easy, but learning to outwit and bait your friends is the fun part.
Choose your warrior, from the not-so-sweet Nigiri to the gruff Business Toast. Find a hat that truly speaks to you (and try not to lose it in the rush of battle). Pick a paint job that makes your heart sing.
Play against some rather friendly or vicious AI; great for blowing off steam or getting some practice in.