Tobla - Divine Path
Tobla - Divine Path is set in a breathtaking world of floating islands and fiery abysses, overseen by the enigmatic goddess Tobla. Explore lush green oases and hellish landscapes as you puzzle your way through the goddess's mystical challenges.