Toki Tori
Take control of Toki Tori, a surprisingly heroic chicken, as he puzzles his way through 80+ levels spread over five unique worlds.
Creative thinking and problem solving are required to collect all eggs in each level, but don’t worry! When you get stuck, you can always rewind time. And if all else fails, use the Wildcard to skip a level.
Toki Tori for Nintendo Switch is the most detailed portable version of the game so far.