Toodee and Topdee
Switch between Toodee and Topdee and their unique perspectives, and watch how the game bends to the rules of the current genre.
Overcome hard-as-nails challenges in the precision platforming sections of the game.
If you're having a hard time, you can modify some of the game rules in the difficulty settings.
Meet strange friends on your quest to find the missing semicolon and return the balance to the universe.