Tools Up! + Ready.Steady Ship! Bundle
In Tools Up!, the objective is fix, paint, move furniture and otherwise have a chaotic time! Take on the task solo, but 4 player co-op is where the action is. Team up with friends and work against the clock to finish the renovations. Work fast, but efficiently, get that furniture moved and try not to ruin a friendship on the way!
In Ready, Steady, Ship!, build the best possible conveyor belt setup on your own or hire a friend to help in 2-player couch co-op. Nothing is as easy as it seems and eventually the factory will present crazier challenges, like an open back door that sucks every package out. It’s up to you to find the best way to navigate the hazards and get these items out. Ship happens. Just don’t lose any packages!