Toree 3D
A bite-sized 3D Platformer with a few weird elements. Life as a chirp is hard: As Toree straddles about, a creepy mean guy comes rushing along and steals Toree's ice cream. In an attempt to right this wrong, Toree starts a furious chase through nine carefully crafted levels with a strong emphasis on speed and flow.