Torn Tales: Rebound Edition
You will wield the powers of Robin Hood, Snow White and Dr Jekyll & Mr Hyde as they fight together in the dark landscape assembled by the evil Bookbinder. He has bound enemies from across the fabled lands to stop you, so be ready for the unexpected.