Touhou Fan-made Virtual Autography
You may dodge like you always do in Touhou official games, or strategize it like playing an RPG! The choice is yours!
While dodging rains is important, whether you win or lose is entirely on your fairy party!
Map Orb Game, a game that gained immense popularity in Gensokyo at the end of the year. It's a game where players capture fairies with dichromatic balls named "Map Orb" and use them to fight over territories for their factions.
Map Orbs can be obtained from marked spots all over Gensokyo. Because of their wide distribution and rising popularity, humans are starting to step into the mountain's depths, and youkai are intruding into villages non-stop just to get the orbs.
Reimu Hakurei, a shrine maiden whose responsibility is to maintain the order of Gensokyo.
And... Sumireko Usami, a high school girl who knows better than anyone about starting incidents that spread balls.