Toy Car Extreme Racing: RC Driver Simulator
A real racer can handle both a real car and a radio-controlled toy car. Win races, complete the championship and come to the finish line first!
The game offers colourful and vibrant cartoon graphics that immerse players in the exciting world of toy car racing. A huge number of jumps, stunts, amazing turns and unimaginable battles for victory await you.
What makes the game especially fun is the local multiplayer mode, where two or even four participants can compete with each other in exciting races. Both co-op and competitive modes will be available, allowing players to enjoy competition and big jumps and stunts together with friends.