Traffic Race 3D 2
Traffic Race 3D 2 is a mixture of arcade racing and casual driving on open tracks. No more re-spawns when you hit the racetrack border. Go crazy and find the fastest route on each track.
Are you the best driver in the world? Now you can prove it! Show the world that you are the next Schumacher or Hamilton. Can you make it to 1st place in the global rank?
We’ve taken inspiration from all extreme motor sports and then we’ve stripped it down to a fun arcade driving experience. This lets you drift around corners at 240 km/h with your car while still having fun and do crash as often as you wish.
You can play 6 cars with different characteristics. Some cars are better at drifting while others have faster acceleration and top speed.