Train Traffic Manager
Train Traffic Manager isn't your grandpa's model railway set. Think fast, plan faster, and keep those trains from turning into flaming metal confetti. In this strategy-puzzle game, you're in charge of everything from switches and signals to drawbridges and, oh yeah, preventing cataclysmic train disasters.
Take on over 80 levels across diverse environments that range from sunny desertscapes to mysterious midnight scenes. It's more fun than a cactus in your caboose!
Each environment has its own unique challenges. Deserts have meteor showers (because of course they do), forests have fallen trees (what's a forest without a little lumber?), winters bring the freeze to your switches, and at midnight, well, you'll just have to see.
And if the chaos of normal mode gets too much, take a breather in endless mode. No objectives, just you, the tracks, and an infinite number of trains. It's the zen garden of train management!
Ready to dive into the madness? Take control of the tracks and show that chaos who's boss in Train Traffic Manager.