Train Valley: Console Edition
Complete the story mode featuring such real-life events as the Gold Rush of 1849, the construction of the Florida Overseas Railroad, World War II, the Cold War, the launch of the first manned space flight Vostok 1, the fall of the Berlin Wall and more.
Explore the game in different game modes: in story mode (5-10 minutes), in random mode (15-20 minutes – the level looks and develops differently every time you launch) or in sandbox-like regime (can be turned on for both story and random modes. It allows to play without time and money limits).
Discover 30 types of trains – from early steam-powered locomotives to modern high-speed trains, driving 18 types of cars – from old-time passenger cars to hoppers and cisterns and to military-use tank and gun platforms.