Traumatarium
Traumatarium is a randomly generated dungeon crawler for the classic handheld console. Fight your way through unlocking the great evil plaguing the lands by defeating the four denizens of the forbidden dungeons. Each trip down will be different. So pack your supplies, grab your favorite implement of destruction, and defeat the evils casting a shadow a plague of sorrow over the land before it’s too late.
Inspired by the Fighting Fantasy books of old, and pushing the graphical limitations of the classic handheld console, Traumatarium is a callback to the old days of catching street-lamps in the back of your parents car!
A nostalgic experience that can also be played in vertical mode with touch controls to better match the 90's feeling! Play with classic green color mode, choose between multiple color palettes or play with full colored mode!