Travel Mosaics 2: Roman Holiday
Travel Mosaics 2 brings a unique take on a classic nonogram puzzle, offering varying difficulty settings, recognizable and fun images, trivia questions and much more.
The Walkers are going on a sightseeing tour to the most famous attractions Rome has to offer! Tag along and explore charming historic locations of the Eternal City as you solve colorful nonograms – it’s a journey of a lifetime!
No guessing involved – every puzzle can be solved just by logic! But don’t worry, if you ever get stuck, you can take advantage of the 4 types of hints that can help you out.
Everyone can hop on board with the Walkers and enjoy the Roman Holiday – players of all ages are welcome!