Travel Mosaics 4: Adventures In Rio
Get ready! The Walkers are taking you on an exciting adventure to sunny Rio. Join the carnival: complete colorful puzzles, answer fun trivia questions and collect souvenirs!
Travel Mosaics is a nonogram-picross puzzle series that takes you all around the world! Each puzzle is handcrafted and features a recognizable picture that is revealed as you play. Sit back, relax and have fun: players of all ages are welcome!
The game offers multiple difficulty settings, customizable tile designs, bonus puzzles and questions – all of this and more awaits you in Rio!