Travel Mosaics 8: Breathtaking Seoul
Travel Mosaics is back with a new family adventure in beautiful Seoul! Join the Walkers - a curious family of travellers who love exploring new destinations.
Solve colorful mosaic puzzles and learn curious facts while answering tricky quiz questions. On your journey, collect gold coins and souvenirs to commemorate the trip. The stunning capital of South Korea has tons of fun to offer - hop along!
Each level contains a hidden picture that you can reveal by solving it! Travel Mosaics is edutainment for all ages: pick the difficulty level corresponding to your skill and enjoy beautiful hand-crafted puzzles.