Travel Mosaics 9: Mysterious Prague
Mysterious Prague is calling for the bravest puzzle solvers! Accompany the Walkers - an animal family of adventurers on their sightseeing tour to the Czech capital.
The newest installment in the nonogram series offers brand new 140 puzzles for players of all ages to enjoy. Same as before, not only you can solve themed recognizable nonograms, but also try your luck in trivia - learn fun facts about the City of a Hundred Spires.
Pick any of the 3 difficulty settings to enjoy just the right amount of challenge, customize the playing field and choose your favorite tile designs, collect souvenirs to decorate Walkers’ living room and more!