Trenga Unlimited
Choose the right pieces, place them into the tower and solve the puzzle! This is Trenga, a relaxing 3D puzzle game with a unique yet familiar mechanic. Help Kate Nemo and the cute sea creatures, challenging your friends and family or even your own brain, to complete tricky missions in the 3 beautiful worlds of this captivating underwater adventure.