Tricky Doors
Tricky doors is a captivating game that offers a variety of puzzles. Find a creative way to get out of each room.
Tricky doors is a point-and-click game in the "escape the room" genre with plenty of mini-games and complicated quests.
Solve puzzles and find hidden objects. Many of them will be familiar to you. Some of them you'll see for the first time. Can you use all of them to find a way out? Challenge your quick-wittedness!