Trifox
Trifox is a colourful and cartoonish action-adventure featuring a phenomenal fox with a multitude of talents! Choose from a trio of classes – Warrior, Mage, Engineer – or mix-and-match abilities to create a tailor-made hero!
After his home is attacked and his TV remote stolen, Trifox sets out in pursuit of the mysterious looters in an action-packed adventure. Use magic, might, and marvelous gadgets to outfox foes across four danger-filled worlds as you fight your way to a final showdown at Villain HQ!
Mix-and-match styles: Customise your Trifox by combining different class-based abilities! Want to cast spells and fire a Gatling Gun? No problem!
30 abilities to unlock: Collect and spend coins to gain new skills, such as Spike Slam, Shield Bubble, Guided Missile, and many more!
A modern retro adventure: A new and fresh experience designed to evoke the spirit of classic 3D platformers!