Trigger Witch
Recalling the visual style and intuitive gameplay of 16-bit action-adventure classics, Trigger Witch puts a ultra-violent spin on cute and colorful pixel art. With a compelling and original narrative, puzzling environments to explore, a dynamic soundtrack, twin-stick shooter mechanics and a vast array of enemies to blast into smithereens, this is a tale that will grip you from start to finish.
From the creators of Reverie, Trigger Witch is a stylized 2D twin-stick action game set in an odd open world where magic is outdated and firearms are the new way of life. Players assume the role of Colette, a prospective graduate from the Stock, an academy for Witchcraft and Triggery. After a mysterious man invades her realm, events are set in motion that turn Colette’s life upside-down, casting her as the sole heroine with enough firepower to restore peace.