Truck Simulator: European Roads
Truck Simulator: European Roads lets you become a real trucker! Featuring European trucks with lots of customizations, this truck simulator delivers an exciting driving experience that will make you feel like driving real trucks. Travel across many countries from Europe, visit incredible places like Berlin, Prague, Madrid, Rome, Paris and more! Play the career mode of this truck simulator, make money, purchase new trucks and upgrades, explore the trucking world! Become the King of The Road by playing Open-world Truck Simulator: European Roads!