Drive Across America, play Truck Simulator USA!
Want to know what driving an 18 Wheeler feels like? Truck Simulator USA offers a real trucking experience that will let you explore amazing locations. This American Truck Simulator features many semi truck brands, with realistic engine sounds and detailed interiors! Drive across America, transport cool stuff such as vehicles, gasoline, gravel, food, and many more… Become a professional truck driver and enjoy the career!