Tsetesg's Adventure
Tsetseg, a litlte witch, lives with her friends. One day, the Mad Wizard suddenly appeares. He converts her friends into bad guys via evil magic. The friends becomes the guard of Wizard's castle. They also take Tsetseg's magic power. Tsetseg bravely entered castle, rescues her friends, regains lost power, and finally defeats mad wizard!
Inspired by 16-bit classic platformers, the games provides a jump-and-squash centered game experience. Besides, the special power received offers ability to solve puzzles in levels and explore new area. The areas may lead to either different paths or hidden golds. With gold, we purchase items to enhance ouselves, and helps defeating the Mad Wizard.