Turret Rampage
Defend humanity from subterranean monsters as the last standing turret! Turret Rampage is a shoot'em up game with tower defense elements. You are a defensive turret, the only unit that stands between the remnants of humanity and the fierce underground invaders.
Repel enemy waves by quickly moving between their tunnels and using the right weapons for every foe. The more you anger the outlandish creatures, the stronger will be the forces they send to break through your defenses. Use quick-thinking strategy, a varied arsenal of shot types and even an artificial earthquake to survive waves of baddies and move deeper underground!