Two Hundred Ways
Two Hundred Ways, the sequel of the successful brain teaser One Hundred Ways, gives puzzle fans twice as many mental challenges to overcome. The mission of each of its 200 levels sounds easy: guide one or more balls to the exit. But levels with up to three different layers and numerous ball traps don't make this task a walk in the park. Luckily, players can use dozens of tools to help them reach their goal - but using more tools means that their level score will go down...