UBERMOSH:OMEGA
The retro-hardcore topdown masterpiece was carefully crafted during 5 years of community feedback, carrying over 4k sprites, tribal drums, fuzzed guitars and flawless gameplay.
The players can choose a Saint, tune it to fit their gameplay style and try to survive a gun-filled pit where you can cut bullets with swords, unleash havoc with psionic powers, and evade hells of projectiles.
Each character is a love letter to ARCADE games, like Kore, inspired on classic shmup gameplay or Aya that calls for a progressive combo score beater.