Dive into tactical naval warfare against enemy fleets!
Explore underwater areas of arctic wastelands, canyons, abyss and sunken temples to get tactical advantage in war and prepare an ambush!
Engage in marine events, tactical missions, and naval challenges to earn valuable resources. Dominate the seas and showcase your naval prowess!