Ultimate Bumper Cars: Dodgems
Grab all your friends and family for fantastic fun on our classic Dodgems simulator game. Step into the dodgem arena, take control of your own dodgem car, and race around as you try to avoid the chaos! Jump into one of 16 cars, put your foot on the accelerator, and try to eliminate your rivals! But watch out for the guy behind you; he has a wild look in his eye!