UltraGoodness 2
UltraGoodness 2 is a bloody mess of dynamic and fun action, about the struggle between Good and Evil in the world. Dark Forces are ready to be torn to pieces in this bloody action game, but now it’s blended with the time manipulation, and availability of permanent companion cat.
UltraGoodness is about having fun, so turn off your brain and show ‘em your rage!