Ultreïa
The great loss raises questions - why are we here when everything is coming to an inevitable end? Our little robot protagonist called Nymo has just lost his father and he asks himself these questions.
As a pilgrim, you will lead his journey, which is supposed to bring you closer to the meaning of being but also seek out and take revenge on the killer of your guardian.
In Ultreïa you will have the opportunity to visit a unique world full of robots. Hundreds of different robots live on the surface, which resembles visions from post-apocalyptic stories - gathering, among others, in the town of Mount St-Troy.
All this is set in a dark world, emphasized by a specific graphic style and a beautiful original soundtrack by Yann Latour.