Undead & Beyond
Use the products of your research to create an army of the undead and cause havoc in the complex while you aim to accomplish your objectives to reach the next area. Use a wide range of methods to advance further, from creating undead that will attack the facility staff, to using gadgets or simply using stealth to pass through the guards without being noticed. But careful, the facility guards could call for reinforcements.