Under Leaves
Relaxing music, amazing scenery, peaceful gameplay—all this will make you slow down. Let your thoughts flow freely as you collect items for your next animal.
Hand-painted backgrounds delight with their detail and colors. Practically every frame looks literally like a picture ready to hang on the wall.
On your journey you’ll find yourself in the land of ice, stop in the sultry jungle, or dive under the water. 9 locations scattered around the world are waiting for you.
All nature lovers will be charmed by 29 animated animals from all over the world. A polar bear, a big-eyed owl, a turtle or a parrot—they need a bit of your help.
Controls are very simple, and there is no text in the game—only numbers—so everyone can enjoy it.