Welcome!
You will have to fight a fierce battle to pay off your debts and gain your freedom in order to escape the dark maze of the dungeon.
The world of the game is more than just an idle game. It's a story-driven adventure about the escape of people trapped in an underground prison.
Discover hidden clues, items, and equipment and interact with colourful characters to uncover new stories.