Escape from “Yomi” – a dungeon filled with riches – and danger. You have been recruited into the Undernauts – a team of brave subterranean adventurers who comb the depths of a massive, monster-infested labyrinth in search of priceless resources. Make use of your powerful skills and magic items to create exits and reach the surface alive.
You have been guided to Tir na Balc, the land of the fairies. In this land stood the Dragon King’s Tower, Yggdran, which housed hidden treasures that could bring peace. But one day, the Seven Devil Kings stole all of the treasures, and used their powers to turn the tower into a terrible dungeon.