Undesired Harem - ハーレムなんか望んでない! -
"Undesired Harem - ハーレムなんか望んでない! -" is a novel game in which the indecisive protagonist, Shu Inami, is surrounded by four beautiful girls he is close to, and has to seriously consider who he wants to date.
A Bishojo Game released in 2014 under the "SWAN EYE" brand has been reworked for the "PandaShojo" platform for players around the world to enjoy.
The one who was rejected will be in pain, but the one who has to reject another's love will also suffer.
"I'm sorry..." said the protagonist, Shu Inami, as he turned down his classmate's heartfelt confession.
Knowing that both the one rejecting and the one being rejected will suffer, so Shu responds vaguely out of kindness.
Shu ponders what defines a lover, what it means to be in love, and when he arrives at an answer he shares it with them.
The younger sister of the Kuriyama family, a devoted and selfless childhood friend of the same age.
She's so popular that other students all over the school say, ``I want her to be my little sister''.