Unforeseen Incidents
Unforeseen Incidents is a classical style interactive mystery set in a beautifully hand-painted world. When small-town handyman Harper Pendrell meets a dying woman in the street, he unwittingly stumbles into a diabolical conspiracy – a mystery only he can solve. An unknown disease is spreading across the country, and between them a scientist, a reporter and a reclusive artist hold the key to stopping it. A perilous journey awaits, and every step brings Harper closer to a cabal of dangerous fanatics. Before he knows it, he finds himself in a fight for the future of humankind armed only with his trusty multi-tool.
Can Harper find the courage to expose the truth and prevent an epidemic, even if it means succumbing to contagion himself? Join Harper and experience a challenging investigation, smart dialog and a rich cast of characters in this thrilling new adventure game from Backwoods Entertainment and Application Systems Heidelberg.