Unhatched
Unhatched is a story driven card game with a unique mechanic where every card has different effects depending on how you swipe it. You’ll play as a dragon trainer reclaiming their freedom through a pact with a mysterious rescuer. What starts innocently with opening a jar of pickles, will end up testing the limits of your wit and bond you create with your dragon!
Build your deck on the fly, pick and choose from over 200 cards (such as Dragon Breath, Grappling Hook and Pickle), each one with different mechanics, and experience an intriguing story that unfolds based on your choices!