Unheard - Voices of Crime Edition
Unheard – Voices of Crime Edition contains the original Unheard game, an innovative experience that puts players in the role of Acoustic Detectives investigating crime scenes using a new aural device that allows them to hear voices from the past. The voices they hear will help them identify potential suspects and solve the mysteries. What is it that’s connecting seemingly unrelated cases?
This edition also contains "The Lethal Script" case that will have the detectives investigating a movie industry mystery on The Peak Hotel.
Put on your headphones and step back into the past. Use the voices you hear to return to crime scenes, tracking down each individual involved and solving the cases. But where do the voices come from? Can you trust what you hear? And what's the mysterious thread weaving all of these cases together?
Step through time as you use our device to eavesdrop on conversations from past crime scenes. Every clue, every move, and every motive will be presented in the form of audio. Rather than controlling any one character, you only need listen to their conversations, following along as the story evolves. Use the information you hear to match names to voices and determine how everything (and everyone) is related. Can you discover the truth?