Unidentified Falling Objects
Players are dropped into the puzzle where they must dodge the falling obstacles and destroy blocks to make big combos. Many different things will fall from above, and the player must act quickly to remove them to level up and get the highest score. Compete for highscores or play with friends in local and online multiplayer modes.