Unruly Heroes
The sacred scroll preserving harmony in our world has been torn up and scattered to the winds. Now, strange and terrifying creatures are sowing discord and chaos throughout the land.
Inspired by the famous Chinese novel "Journey to the West," Unruly Heroes tells the adventure of four totally opposed, implausible heroes who must collect all the scroll fragments and travel to fantastical worlds to restore balance... or die trying!
During this odyssey, the gang has no choice but to join forces and finally understand what it takes to be a hero.